DRUGA FAZA USPOSTAVE ADRESNOG REGISTRA

U  prostorijama Općine Ilidža , dana 21.06.2018. godine održan je sastanak sekretara mjesnih zajednica sa područja općine. Na sastanku je predstavljen projekat implementacije adresnog registra na području Općine Ilidža. Cilj i namjera Općine Ilidža je unapređenje općinskih usluga, njihova modernizacija i poboljšanje i ovo je samo jedan element na tom putu koji će omogućiti precizno, daleko bolje planiranje i evidenciju.

Po uspostavi adresnog registra biti će uspostavljena elektronska baza podataka sa svim potrebnim informacijama, a pristup adresnom registru će biti besplatan za sve građane.

Sekretari  mjesnih zajednica će u periodu od 22.06.2018. - 21.10.2018. godine,  utvrđivati postojeće stanje na terenu , provjeriti tačnost numerisanih brojeva na objektima,ustanoviti broj objekata sa neoznačenim brojevima i sa tim u vezi izvršit će se kvalitetna analiza koja će za cilj imati da u narednom periodu svaki objekat ima kućni broj.

Pristup adresnom registru će biti besplatan za sve građane .