Služba za opću upravu vrši poslove:
- praćenja stanja, provođenja utvrđene politike, izvršavanja i obezbjeđenja izvršavanja zakona i drugih propisa iz svog djelokruga;
- rješavanja u upravnim stvarima iz nadležne oblasti;
- izrade nacrta općih i pojedinačnih akata i propisa iz nadležne oblasti, koje donosi Vijeće i Načelnik;
- izrade informacija, izvještaja, analiza i mišljenja iz nadležne oblasti;
- dostavljanja informacija o eksternim akterima sa kojima Služba direktno surađuje ili im pruža usluge;
- dostavljanja informacija potrebnih za izradu plana implementacije strategije i učestvovanja u izradi istog;
- realizacije projekata za koje je Služba zadužena i dostavljanja informacija o stanju njihove realizacije;
- izrade trogodišnjeg i godišnjeg plana rada, kao i izvještaja o radu;
- iniciranja rješenja iz resorne oblasti, prema višim nivoima vlasti;
- izrade izvještaja o provedenim upravnim postupcima za sve Službe na osnovu podataka iz centralne pisarnice;
- vođenja upravnog postupka i izrađivanja prijedloge rješenja i drugih akata iz djelokruga Općine za koje nije nadležna ni jedna druga općinska služba za upravu;
- građanskih stanja, ovjere prepisa i legalizacije potpisa;
- Centra za birački spisak;
- pružanja pravne pomoći građanima u skladu sa zakonom;
- zaključenja brakova;
- kancelarijskog i arhivskog poslovanja (primanje, otvaranje, pregledanje i raspoređivanje pošte odnosno akata, zavođenje akata, dostavljanje predmeta odnosnoakata u rad, razvođenje predmeta i akata, otpremanje pošte i stavljanje predmeta i akata u arhivu (arhiviranje) i njihovo čuvanje);
- pružanja informacija građanima na info-pultu;
- pripreme projekata iz domena energetske efikasnosti i zaštite okoliša u saradnji sa drugim nadležnim službama;
- pripremanja tehničkog dijela tenderske dokumentacije u postupku javne nabavke iz nadležne oblasti;
- vođenja potrebnih evidencija;
- blagovremenog dostavljanja informacije iz djelokruga Službe radi objave na WEB stranici Općine;
- kontrole dokumenata i podataka prema zahtjevu međunarodnog ISO standarda.
U sastavu Službe za opću upravu obrazuju se dva odsjeka, i to:
Odsjek za građanska stanja vrši sljedeće poslove:
U Odsjeku za građanska stanja vrše se poslovi: praćenja stanja, provođenja utvrđene politike, izvršavanja i obezbjeđenja izvršavanja zakona i drugih propisa iz djelokruga Odsjeka; rješavanja u upravnim stvarima iz djelokruga Odsjeka; izrade nacrta općih i pojedinačnih akata i propisa iz djelokruga Odsjeka, koje donosi Vijeće i Načelnik; izrade informacija, izvještaja, analiza i mišljenja iz nadležne oblasti; dostavljanja informacija o eksternim akterima sa kojima Služba direktno surađuje ili im pruža usluge; građanskih stanja (upis činjenica u matične knjige rođenih, matične knjige državljana, matične knjige umrlih, matične knjige vjenčanih, izdavanje izvoda i uvjerenja iz matičnih knjiga), upravnog postupka iz oblasti građanskih stanja; upravnog postupka i izrade prijedloga rješenja i drugih akata iz djelokruga Općine za koje nije nadležna ni jedna druga općinska služba; Centra za birački spisak; pružanja pravne pomoći građanima u skladu sa zakonom; zaključenja brakova i druge poslove iz djelokruga Odsjeka.
Odsjek – Centar za pružanje usluga građanima vrši sljedeće poslove:
U Centru za pružanje usluga građanima vrše se sljedeće poslovi: praćenja stanja, provođenja utvrđene politike, izvršavanja i obezbjeđenja izvršavanja zakona i drugih propisa iz djelokruga Odsjeka, rješavanja u upravnim stvarima iz djelokruga Odsjeka; izrade nacrta općih i pojedinačnih akata i propisa iz djelokruga Odsjeka, koje donosi Vijeće i Načelnik; izrade informacija, izvještaja, analiza i mišljenja iz djelokruga Odsjeka; dostavljanja informacija o eksternim akterima sa kojima Služba direktno surađuje ili im pruža usluge; izrade izvještaja o provedenim upravnim postupcima za sve Službe na osnovu podataka iz centralne pisarnice; ovjere prepisa i legalizacije potpisa; kancelarijskog i arhivskog poslovanja; pružanja informacija građanima na info-pultu, i druge poslove iz djelokruga Odsjeka.
Obavještavamo građanke i građane da će Centar za pružanje usluga građanima Općine Ilidža u četvrtak, 28. 12. 2023. godine, raditi do 16 sati.
Sa ustaljenim radnim vremenom Centar za pružanje usluga nastavlja od petka 29. 12. 2023. godine (od 7:30 do 18:00).
28-12-2023 08:03:13 by Editor
Obavještenje svim zainteresovanim fizičkim licima iz kategorije energetski siromašnih domaćinstava/kućanstava da je raspisan Javni poziv za dodjelu sredstava s pozicije Tekućeg transfera drugim nivoima vlasti i fondovima - Podrška Europske unije Bosni i Hercegovini u cilju ublažavanja negativnog soc...
23-10-2023 13:29:11 by Editor
Ilidža je prva općina u Bosni i Hercegovini koja je spremna na potpunu digitalizaciju od koje će u budućnosti najviše koristi imati njeni građani.
- Drago nam je što nas međunarodne organizacije detektuju kao pouzdane partnere te Općinu Ilidžu navode kao lokalnu zajednicu koja bi drugima mogla služ...
20-12-2022 10:50:54 by Editor
U 2019. godini besplatnu pravnu pomoć u Općini Ilidža zatražilo je ukupno 646 osoba, od toga 492 za sastavljanje pismenih podnesaka, a 154 za usmeni savjet. Pružajući ovu vrstu pomoći, službenici zaduženi za taj segment sačinjavali su za građane žalbe, prigovore i zahtjeve po raznim osnovama te dali...
29-01-2020 14:36:31 by Administrator
U Centru za pružanje usluga građanima Općine Ilidža ovjera potpisa, rukopisa, prepisa vrši se svakog radnog dana u vremenu od 8 do 18 sati.
Prema službenoj evidenciji koja se vodi kroz knjigu ovjera, potpisa i rukopisa u toku 2018. godine ukupno je ovjereno 295. 924 različitih dokumenata, od...
30-01-2019 15:56:29 by Administrator
Tokom protekle 2018. godine u Općini Ilidža vjenčan je 561 par. Matičari Oćine Ilidža vjenčali su 174 para van službenih prostorija, a ostali su svoje sudbonosno "DA“ rekli u prostorijama općine. Najviše vjenčanja bilo je u mjesecu septembru i augustu i to po 82.
Sklapanje braka u Općini I...
30-01-2019 15:55:42 by Administrator
Agencija za zaštitu ličnih podataka Bosne i hercegovine u saradnji sa Općinom Ilidža održala je obuku općinski službenika u Kantonu Sarajevo u oblasti zaštite ličnih podataka. Obuka je održana 10. maja 2018. godine u multifunkcionalnoj sali Općine Ilidža. Obuci su prisustvovali općinski službenici i...
11-05-2018 13:20:12 by Administrator
U 2017. godini besplatnu pravnu pomoć u Općini Ilidža zatražilo je ukupno 778 osoba, od toga 528 za sastavljanje pismenih podnesaka, a 250 za usmeni savjet. Pružajući ovu vrstu pomoći, službenici zaduženi za taj segment sačinjavali su za građane žalbe, prigovore i zahtjeve po raznim osnovama te dali...
17-01-2018 16:04:57 by Administrator
Vjerovatno vam je već poznato, ali podsjetit ćemo da se brak može sklopiti u građanskom i vjerskom obliku.Građanski oblik braka sklapa se isključivo pred matičarem, dok se vjerski oblik braka sklapa pred službenikom vjerske zajednice koja sa našom državom ima uređene pravne odnose. Osobe koje sklapa...
16-01-2018 13:58:35 by Administrator
Matičnom uredu Općine Ilidža dodijeljena je zahvalnica Federalnog ministarstva unutrašnjih poslova za korektnu i veoma uspješnu saradnju u procesu implementacije Zakona o matičnim knjigama FBiH, postignute rezultate i doprinos razvoju matične djelatnosti.
Priznanje je uručeno pomoćnici Općinskog n...
17-05-2017 10:52:45 by Administrator
U Centru za pružanje usluga građanima Općine Ilidža ovjera potpisa, rukopisa, prepisa vrši se svakog radnog dana u vremenu od 8 do 18 sati.
Prema službenoj evidenciji koja se vodi kroz knjigu ovjera, potpisa i rukopisa u toku 2016. godine ukupno je ovjereno 271.112 različitih dokumenata, od če...
21-02-2017 16:23:04 by Administrator
U Općini Ilidža od 1.januara do 31. decembra 2016. za besplatnu pravnu pomoć obratilo se 650, građana, od čega 444 za sastavljanje pismenih podnesaka , a 206 za usmeni savjet. Pružanje pravne pomoći u oblasti radnih odnosa odnosilo se na sastavljanje tužbi i preinake tužbi, za uplatu doprinosa z...
21-02-2017 11:04:54 by Administrator
U suterenu zgrade Općine Ilidža smješten je arhivski depo. Arhiv je memorija općine. Od davninina u arhivi se čuva gradivo o svim pravima, dokazima, obavezama, postupcima u upravnom postupku. Dokumenti se odlažu onako kako i nastaju. U Arhivi Općine Ilidža, koja prema ocjenama stručnjaka,...
14-12-2016 15:44:02 by Administrator
Brak je zakonom uređena životna zajednica žene i muškarca, a sklapa se saglasnom izjavom pred matičarom ili službenikom vjerske zajednice. Vjerovatno vam je već poznato, ali spomenućemo da se brak može sklopiti u građanskom i vjerskom obliku.Brak može sklopiti osoba koja je navršila 18 godina života...
29-11-2016 13:18:53 by Administrator
Dženana Ćenanović
Pomoćnik Općinskog načelnika
E-mail
dzenana.cenanovic@opcinailidza.ba